Гарантія на замовлення, що оформлено в магазині «АвтоШинТранс»

  1. На всі покришки надається гарантія виробника, термін дії якої становить 1 рік.

  2. Гарантія виробника діє протягом 1 року до мінімальної залишкової глибини протектора покришки, визначеної вимогами законодавства України (виробничий брак).

  3. Здійснити заміну чи повернення автомобільних покришок протягом 14 календарних днів з моменту покупки, як це передбачено законодавством України, можна за умови, якщо:

    ◦ шини не використовувались за призначенням;
    ◦ виявлений дефект, відноситься до заводського браку.
  4. При обміні або поверненні шин протягом 14 календарних днів з моменту купівлі, в яких не було виявлено дефекту, обов'язковою умовою для обміну або повернення є збереження первинного зовнішнього вигляду. Тобто на автомобільних покришках повинні бути відсутні найменші сліди використання: потертості, порізи, забруднення тощо.

  5. При обміні чи поверненні шин протягом 14 календарних днів з моменту покупки незалежно від причин покупець повинен мати на руках документи, що підтверджують факт покупки: касовий чек або товарно-транспортна накладна.

  6. Якщо покупець бажає протягом 14 календарних днів з моменту купівлі здійснити обмін автомобільних покришок через виявлення заводського шлюбу, але на складі покришки цієї моделі на той момент будуть відсутні, продавець залишає за собою право повернути покупцеві всю суму, яка була перерахована в якості оплати за товар.

Увага! Покупець, бажаючи здійснити обмін або повернення на тій підставі, що було виявлено заводський дефект, повинен брати до уваги наступне:

  • - якщо заявку на обмін або повернення було оформлено після експлуатації шини, незалежно від здійсненого пробігу, обов'язковою умовою для обміну або повернення є експертиза шини заводом-виробником для підтвердження або спростування факту наявності заводського браку;

    - якщо заявка на обмін або повернення була оформлена до експлуатації шини, спираючись на виявлені під час огляду дефекти, питання проведення експертизи вирішується індивідуально.

Надання автомобільних шин або дисків для проведення експертизи, а також оплата доставки обидві сторони здійснюється покупцем.

Якщо покупець не погоджується з результатом експертизи, він має право провести незалежну експертизу згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

Обов'язки покупця при отриманні товару у відділенні компанії-перевізника або у кур'єра

1.     У разі оформлення замовлення на автомобільні покришки необхідно перевірити надіслану модель щодо її відповідності замовленою; а також кількість, сезонність та інші параметри, що характеризують покришки.

2.     У разі оформлення замовлення на автомобільні диски необхідно перевірити такі параметри: ширину, діаметр, балаканину, колір, виліт.

3.     Здійснити перевірку наявності у замовленні будь-яких додаткових елементів, які мають додаватися до вибраних моделей дисків. Наприклад, гайки, болти, кільця проставки і так далі.

4.     Виконати ретельний огляд шин та дисків щодо будь-яких зовнішніх пошкоджень або інших дефектів. І за умови виявлення таких повідомити про це співробітника компанії у відділенні або кур'єру.

5.     Перевірити правильність оформлення документації. Зокрема, збіг найменування товару, моделі, кількості, вартості, дати покупки.

6.     Приміряти один диск на маточину до того, як його буде встановлено на автомобіль, з метою перевірки його параметрів, а також коректної роботи підвіски та гальмівної системи з цим диском.

7.     Встановлювати колеса на автомобіль лише у випадку, якщо примірка на маточину не виявила будь-якої невідповідності.

Увага! Якщо при виконанні будь-якого з цих зобов'язань покупцем було виявлено будь-яку невідповідність чи дефекти надісланого товару, він має право відмовитися від отримання вантажу. При цьому відмову слід оформити документально, вказавши причину, на підставі якої вантаж не було отримано.

Увага! Покупець, розписуючись у документації про одержання товару, підтверджує не лише факт його отримання, а й те, що посилка оглянута та до її вмісту немає жодних претензій.

Магазин «АвтоШинТранс» залишає за собою право

  1. Не розглядати претензії покупця про наявність товару дефектів за умови, що покупець розписався в документації про отримання товару та відсутності у нього претензій.

  2. Не розглядати претензії покупця про невідповідність типу, моделі, кількості замовлених та надісланих товарів за умови, що покупець розписався у документації про отримання товару та відсутність у нього претензій.

  3. Розглядати звернення, спрямовані на обмін або повернення товару протягом 14 календарних днів з моменту придбання за умови, що він не експлуатувався.

  4. Розглядати звернення, спрямовані на обмін або повернення товару протягом 14 календарних днів з моменту покупки за умови, що товар експлуатувався, але під час експлуатації було виявлено заводський дефект.

  5. Розглядати звернення, пов'язані із гарантійним обслуговуванням товару.

Магазин «АвтоШинТранс» не приймає претензії в наступних випадках

  1. Покупець усвідомлено замовив та встановив шини, типорозмір яких не відповідає тим, що рекомендує використовувати виробник автомобіля.

  2. Покупець здійснював експлуатацію шин із порушенням рекомендацій, встановлених виробником.

  3. Шини були пошкоджені в результаті зовнішніх факторів, до яких можуть належати природні явища, а також людський фактор: необережне поводження, неправильний монтаж, експлуатація на несправному автомобілі та інші.

  4. Шини зберігалися із порушенням умов зберігання, встановлених виробником.

  5. Шини зберігалися без використання протягом 5 років.

Нагору