Вхід/Реєстрація
Для входу або реєстрації введіть номер телефону
Введіть номер телефону
Або увійдіть за допомогою соцмереж
Facebook
Введіть код, надісланий на вказаний номер:
Секретний код дійсний протягом 5 хвилин
Не надходить код?
або
Вкажіть, будь ласка, додаткові дані про Вас
Введіть Прізвище
Введіть ім'я

Питання які частіше всього задають наші клієнти

Чи всі товари, відмічені як "Є", можна забрати сьогодні з пункту самовивезення?

Так. Чекаємо вас в пункті самовивозу!

Чи можна купити одну шину?

В залежності від бренду, потрібно уточнювати у менеджера. Розпаровуємо Росаву, Premiorri, Sunwide.

Чому ціни у вас часто змінюються?

Ціни змінюються в залежності від нових надходжень на склад і зміни закупівельної ціни.

Якщо я вже купував у вас шини, чи буде знижка?

Можлива знижка, за умови повної оплати. ( На накладений платіж, або оплату частинами знижка не надається).

У вас є шиномонтаж?

Нажаль, не має.

Що робити, якщо не вдається додзвонитися до вашого офісу?

В робочий час менеджери завжди передзвонюють, якщо ж не вдалось все ж зв҆язатись ви можете нам написати у вайбер за номером телефону: +380970820004

Де ви знаходитесь та як до вас проїхати?

Ми знаходимось в Білій Церкві за адресою Заводська, 5 (район Леваневського) для зручності ви можете скористатись навігатором на сторінці https://asht.ua/kontakty/ та прокласти до нас зручний шлях :

Чи можна сьогодні забрати шини?

Ви можете забрати шин у робочий час компанії з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00 та в суботу з 9:00 до 12:00.

Як швидко я отримаю шини, якщо відправити "Новою поштою"?

Якщо ви робите замовлення до 12 години, шина відправляється на пошту в той же день. Це залежить від самої перевізної компанії, зазвичай - це займає 1 день, у рідких випадках 2 дні (якщо місто знаходиться досить далеко).

Чи надають кульки для шин при самовивезенні?

Так при самовивозі ми надаємо пакети для шин, щоб вам було зручно їх перевозити. При відправці поштою - це зробити, не можливо. оскільки вони рвуться.

Чи можна сплатити покупку доларами чи євро у вашому магазині?

До оплати приймається тільки гривня.

Чи можна купити шини за безготівковим розрахунком з ПДВ?

Звичайно, тілько попередньо необхідно узгодити всі моменти, ознаймитись з компанією на яку виставляти рахунок (надати всі необіхідні документи) і після оплати рахунка ви зможете забрати шини. Обов҆'язкова умова: одразу підписати та повернути наші екземпляри документів.

Чи можна сплатити покупку кредитною карткою при самовивезенні шин?

Так, можливо.

Що робити, якщо колесо не збалансувалося?

Варто перевірити це колесо додатково на ще одному шиномонтажі, оскільки бувають некваліфіковані спеціалісти, якщо ж і вдругому випадку ситуація підтверджується, ви нам надсилає відео та ми віддаємо колесо на рекламацію і обмінюємо вам на нове (умова шина - не експлуатувалась).

Ви надаєте документи під час продажу шин?

Так, ми надаємо товарний чек.

Чи можна повернути шини, якщо вони не підійшли чи я передумав?

Якщо ви помилились розміром і шини не були в експлуатації, ви можете повернути шини і ми вам обміняємо на той розмір, що вам потрібно. У разі якщо шини відправлялись поштою, всі транспортні витрати лягають на вас.

У вашого інтернет-магазину є власний склад або ви купуєте товар у постачальників?

У нас є власні склади, з якими ви можете ознайомитись на фото, якщо ви з Білої Церкви то можете в цьому впевнетись самостійно при отриманні товару.

Чи правда, що шини другого ешелону не гірші за якістю від шин відомих брендів?

Так, це правда.

Чи варто купувати другий комплект дисків на зиму?

Це не є обовязковою умовою, тому ви можете орієнтуватись на свій бюджет на скільки для вас це доцільно.

У вас є б/в шини?

Ми дбаємо про безпеку наших клієнтів, тому в нас в асортименті тільки нова шина.

Які шини для дрифтингу у вас є?

Ми не спеціалізуємось на шині для дрифтингу.