Вхід/Реєстрація
Для входу або реєстрації введіть номер телефону
Введіть номер телефону
Або увійдіть за допомогою соцмереж
Facebook Google
Введіть код, надісланий на вказаний номер:
Секретний код дійсний протягом 5 хвилин
Не надходить код?
або
Вкажіть, будь ласка, додаткові дані про Вас
Введіть Прізвище
Введіть ім'я

Повернення

 

Повернення товару в інтернет-магазині «АвтоШинТранс» просте та зручне, адже ми робимо все, щоб наші клієнти були задоволені на всі 100%. Але спочатку переконайтеся, що товар, який ви хочете повернути, відповідає вимогам повернення, встановленим магазином. Ці умови включають:

 
  • Термін. Встановлений законом термін для повернення товару становить 14 днів з моменту отримання замовлення. Важливо повернути товар протягом цього періоду, маючи касовий чек (або інше підтвердження) про купівлю.

  • Стан товару. Товар повинен бути в оригінальному пакуванні та в початковому стані без ознак використання або пошкодження. Будь ласка, зберігайте пакування, якщо воно було передбачене.

  • Повернення за гарантією. Інтернет-магазин «АвтоШинТранс» надає гарантію на покришки та диски. Якщо шина чи диск пошкоджена через виробничий брак і це стало відомо на шиномонтажі, то ви можете їх повернути. Ця умова діє також при використанні гуми до мінімальної залишкової глибини протектора, як це визначено законодавством України.

 

Для ініціації процесу повернення товару вам необхідно зв'язатися зі службою підтримки «АвтоШинТранс». Вони нададуть вам необхідні інструкції та інформацію щодо подальшого процесу.

 

Основні причини повернення

 

Причини повернення можуть включати:

 
  • Товар прийшов не той, що замовляли. Якщо ви отримали автомобільний товар, який відрізняється від того, який ви замовляли, ви маєте право на його повернення та отримання правильного товару.

  • Не відповідає опису. Якщо автомобільний товар не відповідає опису на сайті магазину, ви можете повернути його та отримати повернення грошей або право на обмін.

  • Придбаний товар не підходить. Якщо ви помилилися з вибором товару або він не відповідає вашим потребам, ви можете звернутися до магазину для обміну його на інший або за поверненням грошей впродовж 14 днів. 

 

Візьміть до уваги, що товар при цьому повинен бути у первинному стані без ознак використання та пошкоджень.

 

Повернення грошей

 

В інтернет-магазині «АвтоШинТранс» доступні різні варіанти повернення коштів на банківську картку. Гроші будуть повернуті на вашу картку, якою ви здійснили платіж за замовлення.

 

Термін повернення грошей зазвичай залежить від способу оплати та особливостей роботи вашого банку. Зазвичай це займає кілька робочих днів.

 

Обмін на інший товар

 

Якщо вам потрібно обміняти товар на інший, зв'яжіться зі службою підтримки «АвтоШинТранс». Ми надамо вам відповідні інструкції щодо процедури обміну. Зазвичай обмін можливий за умови, що новий товар має таку ж вартість або ви доплачуєте різницю.

 

Зворотний зв'язок

 

У разі виникнення будь-яких проблем або запитань ви можете звернутися до інтернет-магазину «АвтоШинТранс» за допомогою наступних каналів зв'язку:

 
  1. Телефонна підтримка. Зателефонуйте за номерами: (044)391-1004, (063)012-0004, (096)012-0004, (095)012-0004 або замовте зворотний дзвінок. 

  2. Електронна пошта. Надішліть листа на електронну адресу sale@asht.ua.

  3. Онлайн-чат. Зверніться до служби підтримки через онлайн-чат на сайті магазину. Зазвичай ця опція надається для швидкого розв'язання проблеми чи отримання відповідей на запитання.

 

Режим роботи нашої гарячої лінії для зворотного зв'язку: Пн.—Пт. 09:00—17:00, Сб. 09:00—12:00, Нд. – вихідний.

 

Гарантія якості

 

«АвтоШинТранс» гарантує якість наших шин та дисків. У разі, якщо ви отримали відправлення з дефектом, не в повному комплекті (бракує болтів, кріплень і т.п.) – повідомте про це магазину. Ми надамо вам детальні інструкції щодо повернення або обміну такого товару та компенсації.

 

Нагадуємо, що умови та політика обміну можуть бути регульовані внутрішніми правилами магазину. Рекомендується завжди ознайомлюватися з умовами повернення на офіційному сайті або зв'язатися зі службою підтримки для отримання точної інформації.